herzelbs

עזרה
פתיחת פורטים

2 תגובות באשכול זה

אבקש עזרה דחופה בפתיחת פורטים וכן בLOW ID המודם שלי הוא ASUS לבן של בזק

כמו כן ברצוני לדעת איך אני שומר על הקרדיט שמתאפס לי כל 24 שעות

שתף אשכול


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

במידה ומדובר במודם שנרכש בבזקסטור (דרך בזק) ניתן לפתוח את הפורטים דרך הממשק העברי של בזק בכתובת:

http://bnet.bezeq.co.il

 

לגבי שאלתך בנוגע לקרדיטים, במידה וסגרת את תוכנת האימיול למשך זמן של יותר מ-24 שעות, הקרדיט מתאפס.

המטרה בכך היא לגרום לאנשים לשתף גם כאשר אינם מורידים קבצים בתוכנה.

 

במידה ואינך מעוניין שהקרדיט יתאפס, עלייך להיכנס לתוכנה למשך כדקה במהלך 24 שעות, כדי שמונה הזמן של 24 יתאפס מחדש.

שתף אשכול


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

התחבר או הרשם על מנת להגיב.

עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

צור חשבון

צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.


רישום חשבון חדש

התחבר

משתמש קיים? התחבר.


התחבר עכשיו

  • צופים לאחרונה   0 משתמשים

    אין משתמשים רשומים שצופים בדף זה.



  • Similar Content

    • על-ידי adialp
      שלום,  
      דגם המחשב שלי הוא: hp envy recline k000ej 
      (מחשב All in one)  
      ׁ(Windows 8)
       
      *יש לי מידע לא מגובה על המחשב שאני צריך-->המטרה שלי היא לחלץ את המידע ולפרמט(למרות שהייתי מעדיף פתרון שפשוט יפתור את הבעיה ללא איבוד מידע וללא צורך בפרמוט)
       
      לפני מספר ימים סגרתי את המחשב שלי, אך לפני שהוא הספיק להסגר כראוי ניתקתי אותו מהחשמל(בטעות). 
      למחרת כשפתחתי אותו הוא נכנס ל- automatic repair loopׂׂ
      כשאני פותח אותו הוא מודיע- preparing automatic repair loopׂׂ
      *לעיתים קופץ במהירות ריבוע.(במסך שחור) שיש בצידו מקשים כמו בצד העליון השמאלי של הדפדפן.(סגור,הגדל\הקטן,כיווץ)
      לאחר מכן 
      Diagnosing your pc
      ואז 
      Attempting repairs
      לבסוף הוא מגיע למסך כחול שבו כתוב
       
      "לתיקון האוטומטי לא הייתה אפשרות לתקן את המחשב שלך, לחץ על אפשרויות מתקדמות כדי לנסות אפשרויות אחרות לתיקון המחשב או על כיבוי כדי לכבות את המחשב שלך
      קובץ יומן רישום:  C:\windows\System32\Logfiles\Srt\SrtTrail.txt  "
       
      באפשרויות המתקדמות ניסיתי את האופציות הבאות:
      -המשך וצא אל ווינדוס 8--->חוזר לאותו מקום.
      -השתמש בהתקן( usb or dvd) לשחזור ווינדוס---> אין לי התקן(ואני גם לא יודע על איזה התקן מדובר)
      נכנסתי לפתור בעיות:
      -רענן את המחשב---> תוצאה: "אירעה בעיה ברענון המחשב. לא בוצעו שינויים."
      -אפס את המחשב---> יסיר את המידע שלי, לכן לא מתאים.
      -מנהל השחזור(של HP)---> יש אפשרות של התאוששות מערכת אך זה ימחק את כל הקבצים, ויש גם אפשרות של גיבוי אך זה לא מגבה את כל המידע(מגבה רק חלק קטן ממנו).
      נכנס לאפשרויות מתקדמות:
      -שחזור המערכת(של נקודת זמן מסוימת)---> רושם "לא נוצרו נקודות ושחזור בכונן המערכת של המחשב. כדי ליצור נקודת שחזור, פתח את                                                                                                                           הגנת המערכת". כשאני פותח אותה המחשב רושם: " הגנת המערכת זמינה במערכת הפעלה מקוונת בלבד".
      -שחזור תמונת מערכת---> "ווינדוס לא יכול למצוא תמונת מערכת על המחשב.
      -תיקון אוטומטי---> חוזר לאותו מקום.
      -שורת הפקודה---> לא השתמשתי.
      -הגדרות קושחת UEFL---> 
      -הגדרות אתחול---> מגיע לאותו מקום.
       
      לאחר מכן סגרתי את המחשב, פתחתי אותו, לחצתי על כפתור "ESC" וf2 והגעתי לSYSTEM DIAGNOSTICS
      הרצתי את הבדיקות הבאות(Extensive Test), והתוצאה היא שהכל בסדר בכל בדיקה.
      HARD DRIVE
      SYSTEM
      MEMORY 
       
      *יש לי ידע בסיסי מינוס בכל הנושא של מערכת ההפעלה.(אז כשמישהו מציע בפתרון(בתקווה) אודה לכם אם תוכלו להסביר יותר לעומק כי אני לא מכיר מושגים טכניים)
      *אין לי RECOVERY DISK OR RECOVERY HARD DRIVE ואני לא יודע למה הם משמשים.
      *לא הורדתי באותו היום שום דבר למחשב ולא פתחתי מייילים חשודים, לכן אני בטוח שזה לא וירוס.
      *צלצלתי לתמיכה של HP והם אמרו לי שצריך לפרמט את המחשב-->אבל אני צריך להציל את המידע קודם(או לפתור את הבעיה)
      *אין לי דרך לפתוח את המחשב(או את הידע) ולחבר את הארדדיסק למחשב אחר.(זה גם יפגע לי באחריות)
       
      אודה לכם מאד אם תוכלו לעזור לי לחלץ את המידע\ לתקן את הבעיה.
      (מקווה שלא עברתי על חוקי הפורום, אם כן אבקש לא לנעול אותו כי אני ממש צריך עזרה)
      תודה 
       
    • על-ידי bbking
      מה אתם אומרים על זה?
      http://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=03G-P4-2782-KR
    • על-ידי shlomi8589
      שלום יש לי בעיה בdrift city אני רוצה לשחק במשחק אבל יש בעיה בהתקנה 
      נסו לפתור אז זה כי זאת בעיה קשה ולא הבנתי זה מין בעיה בלי פתירה חיפשתי באתר שלהם לא היה כתוב כלום בדקתי בגוגל וביוטיוב בבקשה תעזרו לי.
    • על-ידי bbking
      שלום
      משום מה שרציתי לסנכרן את אנשי הקשר בגי'מייל לא הופיע לי שום מספר טלפון 
      יש דרך אחרת איך להחזיר את מספרי הטלפון?
    • על-ידי Yn7
      בס"ד
       
      ניסיתי להתחבר לאתר אבל משום מה הוא לא נתן לי להתחבר.
      הקשתי את הסיסמא והמשתמש הנכונים אבל הוא לא לא נתן לי להתחבר ועכשיו אני לא מצליח להיכנס לדף ההתחברות
       
       
      בבקשה אני חייב דחוף עזרה !!!
      אין לי נקודה אחת רעה באתר בבקשה 
       
      עריכה: 
      זה הסתדר לי, תודה רבה בכל מקרה וחג שמח !
      ניתן לנעול.