assaf_bh

בעיה עם d3d9.dll באקספלורר

Recommended Posts

היי,

 

אני פונה אליכם נואשות לאחר שעות של ניסיונות לתקן ולאתר פתרונות חינמיים לתקלה. לפני כשבוע המחשב שלי פורמט ע"י מעבדה של DELL. המחשב חזר ועבד בצורה תקינה.

מאז אתמול (יתכן לאחר כניסה לאתר כלשהו או הורדת תכנה כלשהי - אין לי מושג מה גרם לשינוי כי באמת לא הורדתי שום דבר...) האקספלורר קורס ועף כל הזמן.. כמעט בכל אתר ובכל פעילות כלשהי, לא משהו שאני יכול לאפיין כבעיה נקודתית. כרגע אני משתמש בכרום והוא עושה רושם של יציבות... יחד עם זאת ישנם כל מיני אתרים לצפיה בתכניות טלוויזיה שהכרום תומך בהם פחות וגם כשאני מחבר את המחשב לטלוויזיה עם כבל HDMI, תכנים שראיתי באקספלורר נצפו ברזולוציה טובה יותר ולכן הייתי מעוניין לתקן את התקלה... ניסיתי את כל התוכנות לסריקה ותיקון רק לאחר הסריקה הן דורשות תשלום...

ניסיתי למחוק את הקובץ שמזוהה כגורם לתקלה לפי פרטי הודעת השגיאה אך ללא הצלחה (למרות שאני הADMIN) אודה לכם מקרב לב אם תסייעו לי לפתור את הבעיה המטרידה הזו...

 

להלן פירוט הודעת השגיאה שמופיעה בכל שימוש בIE (אפילו הורדתי את הגרסא העדכנית 10, ביצעתי איפוס ואני משתמש בWIN 7)

 

חתימת הבעיה:

שם אירוע הבעיה: APPCRASH

 

שם היישום: IEXPLORE.EXE

 

גירסת היישום: 10.0.9200.16635

 

חותמת הזמן של היישום: 51b7a921

 

שם מודול התקלה: d3d9.dll

 

גירסת מודול התקלה: 6.1.7601.17514

 

חותמת הזמן של מודול התקלה: 4ce7b7b3

 

קוד החריגה: c0000005

 

היסט החריגה: 00118820

 

גרסת מערכת ההפעלה: 6.1.7601.2.1.0.768.3

 

מזהה אזור: 1037

 

מידע נוסף1: 8582

 

מידע נוסף2: 8582426aae282eee8f547d9f0f073bcb

 

מידע נוסף3: 35b5

 

מידע נוסף4: 35b52cc9d2a3020c00f6f27d5807f4f7

 

 

 

קרא את הצהרת הפרטיות שלנו באינטרנט:

 

http://go.microsoft....88&clcid=0x040d

 

 

 

‏‏אם הצהרת הפרטיות באינטרנט אינה זמינה,נא קרא את הצהרת הפרטיות שלנו באופן לא מקוון:

 

C:\Windows\system32\he-IL\erofflps.txt

שתף אשכול


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תנסה להתקין מחדש את ה- DIRECTX מכאן

http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=35

 

אם עדיין הבעייה לא נפתרה , צריך לעשות שיחזור מערכת ההפעלה כמה ימים אחורה לזמן שהכל היה תקין ,

http://windows.microsoft.com/he-il/windows/what-are-system-recovery-options#what-are-system-recovery-options=windows-7

שתף אשכול


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תודה על העדכון אסף, שמח שהבעיה נפתרה.

כמו כן תודה ל- scodoo2 על העזרה המקצועית.

שתף אשכול


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

התחבר או הרשם על מנת להגיב.

עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

צור חשבון

צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

רישום חשבון חדש

התחבר

משתמש קיים? התחבר.

התחבר עכשיו

  • צופים לאחרונה   0 משתמשים

    אין משתמשים רשומים שצופים בדף זה.